Naprawa pompy ABS - ATE - MK61

  • Producent: ATE


  • Model: MK61


Objawy uszkodznego sterownika ATE MK61

  • Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
  • Brak komunikacji
  • Czujnik ciśnienia
  • Robi zakłócenia, zwarcie
  • Zablokowana hydraulika
  • Blokuje koło / koła
  • Nie hamuje na koło / koła
  • Pedał hamulca wpada
  • Ściąga samochód na lewo lub prawo
  • Silnik pompy pracuje cały czas


Błędy zgłaszane przez moduł ATE MK61



    Fiat
  • C1219 - Bład silnika pompy
  • C1205 - Bład wewnętrzy pompy ABS

Ford / Mazda
  • C0002 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • C0020 - Bład silnika pompy

    Honda
  • 51-1 - Bład silnika pompy
  • 52-1 - Bład silnika pompy
  • 61-1 - Bład zasilania pompy ABS

    Mitsubishi
  • C2116 - Bład silnika pompy
  • C2104 - Bład wewnętrzy pompy ABS

    Opel
  • C0110 - Bład silnika pompy
  • C0550 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • C056D - Bład wewnętrzy pompy ABS

    Suzuki
  • C1061 - Bład silnika pompy
  • C1062 - Bład silnika pompy
  • C1063 - Bład silnika pompy

    Volvo
  • C0020 - Bład silnika pompy

    Renault / Nissan
  • DTC5050 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • C1050 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • DTC4010 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • C0010 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • C0020 - Bład silnika pompy
  • C4020 - Bład silnika pompy
  • C1111 - Bład silnika pompy

    Mercedes-Benz
  • 5060 - Bład wewnętrzy pomp ABS
  • 5066 - Bład wewnętrzy pomp ABS
  • 5001 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • C1001 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • C1945 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • C1944 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • 20481 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • 22852 - Bład wewnętrzy pompy ABS
  • 22853 - Bład wewnętrzy pompy ABS

    Chrysler / Chevrolet / Dodge / Jeep
  • C0020 - Bład silnika pompy
  • C2116 - Bład silnika pompy
  • C2200 - Bład wewnętrzy pompy ABS

    Citroen
  • C2116 - Bład silnika pompy


Samochody, w których występowała część ATE MK61

  • Audi A3, A4, Q7, TT, S3
  • BMW E46, E60, E61, E63, E64, E80, E81, E82, E85, E87, E88, E90, E91, E92, E93, M6, X3, X5, Z4, M5, Seria 3, Seria 5, Seria 6
  • Fiat Doblo, Doblo Cargo, Freelander, Freemont
  • Ford B-Max, C-Max, Fiesta, Focus, Focus Turnier, Tourneo Connect, Transit Connect, Escape
  • Honda Accord, CR-Z, Insight, CR-V, Civic
  • Mazda 3, 5, 3
  • Mitsubishi ASX, Lancer, Outlander
  • Opel Astra J, Cascada, Combo D, Zafira C, Meriva, Antara
  • Seat Altea, Altea XL, Leon, Toledo, Ibiza, Toledo
  • Skoda Fabia, Octavia, Roomster, Superb, Yeti, Octavia , Superb
  • Suzuki Alto, Grand Vitara
  • Volkswagen Caddy, Crafter, EOS, Golf, Golf Plus, Jetta New Beetle, Scirocco, Tiguan, Touran, Touran , Caddy , Touareg, Amarock
  • Volvo C30, C70, S80, V50
  • Renault Laguna, Grand Scenic, Megane
  • Mercedes-Benz CL, S-klasa, C-klasa, GLK
  • Nissan Murano, Navara, Cabstar
  • Chrysler Aspen, Town & Country, Voyager
  • Chevrolet Captiva, Epica
  • Citroen C-Crosser
  • Jeep Patriot, Grand Cherokee, Compass, Wrangler
  • Dodge Caliber, Journey, Challenger, RAM
  • Subaru


Jeżeli posiadasz inny sterownik lub potrzebujesz pomocy
zadzwoń do nas +48 796 160 103



Regeneracja pompy ABS - BMWPokaż numery seryjne ▼





















Regeneracja pompy ABS - VolkswagenPokaż numery seryjne ▼













Regeneracja pompy ABS - ChevroletPokaż numery seryjne ▼



Naprawa pompy ABS - CitroenPokaż numery seryjne ▼







Regeneracja pompy ABS - SubaruPokaż numery seryjne ▼



Opinie

Firma godna polecenia, moim sterownikiem szybko się zajeli.

   5 / 5

Dlugo szukałam firmy, która rozwiązałaby mój problem z ABSem. Po telefonicznej konsultacji wysłałam część do nich i nie żałuję.

   5 / 5

Po nie udanej naprawie mojego sterownika w innej firmie wysłąłem go do nich i mimo długiego czasu realizacji udało im się go odratować.

   4 / 5

Pytania i odpowiedzi