Naprawa pompy ABS - ATE - MK100

  • Producent: ATE


  • Model: MK100


Objawy uszkodznego sterownika ATE MK100

  • Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
  • Zablokowana hydraulika
  • Blokuje koło / koła
  • Nie hamuje na koło / koła
  • Pedał hamulca wpada
  • Ściąga samochód na lewo lub prawo
  • Silnik pompy pracuje cały czas


Błędy zgłaszane przez moduł ATE MK100

  • C0020 - Silnik pompy
  • C1389 - Silnik pompy


Samochody, w których występowała część ATE MK100

  • BMW F20, F21, F25, F30, F31, F48, X3, Seria 1
  • Mitsubishi Outlander
  • Opel Vivaro
  • Volkswagen Amarok, Arteon, Caddy, Golf, Passat, Tiguan, Touran, Transporter, T-Roc, Up, Caddy , Golf
  • Audi A3
  • Ford B-Max, C-Max, Fiesta, Focus, Focus Turnier, Ka, Kuga, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Transit Connect, S-Max , Custom, Focus C-Max, Fusion, Grand C-Max
  • Honda Civic
  • Skoda Karoq, Octavia, Octavia
  • Citroen C3, C3 Picasso, C4 Cactus, DS3, C4 Picasso
  • Peugeot 208, 2008
  • Renault Trafic
  • Seat Leon
  • Mazda 2, 3, CX-5


Jeżeli posiadasz inny sterownik lub potrzebujesz pomocy
zadzwoń do nas +48 796 160 103





Naprawa pompy ABS - OpelPokaż numery seryjne ▼



Regeneracja pompy ABS - VolkswagenPokaż numery seryjne ▼





Regeneracja pompy ABS - FordPokaż numery seryjne ▼

















Opinie

Firma godna polecenia, moim sterownikiem szybko się zajeli.

   5 / 5

Dlugo szukałam firmy, która rozwiązałaby mój problem z ABSem. Po telefonicznej konsultacji wysłałam część do nich i nie żałuję.

   5 / 5

Po nie udanej naprawie mojego sterownika w innej firmie wysłąłem go do nich i mimo długiego czasu realizacji udało im się go odratować.

   4 / 5

Pytania i odpowiedzi