Automatyczna skrzynia biegów DSG DQ500 (0BH), to siedmiobiegowa skrzynia biegów z mokrymi sprzęgłami i silnikami w układzie poprzecznym. Jej moment obrotowy to 550 Nm. Montuje się ją w pojazdach wymagających większego przeniesienia mocy przez większe silniki. Spotykana głównie w VW Transporter, ale też w autach o charakterze sportowym. W produkcji od roku 2009.
Automatyczna skrzynia biegów DSG DQ381 (0GC 0DL 0DE) to rozwojowa wersja DQ380. Zwiększono w niej moment obrotowy z 380Nm do 420Nm oraz przystosowano do współpracy z platformą MQB. Może być stosowana w pojazdach z napędem na cztery koła. Jest to siedmiobiegowa skrzynia biegów z mokrymi sprzęgłami. Montowana w pojazdach grupy VAG od 2017 roku.
Opis Błędu:
Objawy:
Automatyczna skrzynia biegów DSG DQ381 (0GC 0DL 0DE) to rozwojowa wersja DQ380. Zwiększono w niej moment obrotowy z 380Nm do 420Nm oraz przystosowano do współpracy z platformą MQB. Może być stosowana w pojazdach z napędem na cztery koła. Jest to siedmiobiegowa skrzynia biegów z mokrymi sprzęgłami. Montowana w pojazdach grupy VAG od 2017 roku.
Opis Błędu:
- - P1735 (10666) - Czujnik położenia sprzęgła 1, błąd elektryczny
- - P1736 (10668) - Czujnik położenia sprzęgła 2, błąd elektryczny
- - P1735 (10666) - Position sender for clutch 1, electric fault
- - P1736 (10668) - Position sender for clutch 2, electric fault
Objawy:
- - Przypadkowe pojawianie się błędu na liczniku
- - Pojazd przechodzi w tryb awaryjny