Postanowienia Ogólne
Postanowienia Ogólne
Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują w relacjach pomiędzy Klientem, a Serwisem NAPRAWCZESC.PL i określają warunki oraz zasady, na jakich firma świadczy usługi na rzecz Klientów.
Wszelkie odstępstwa od Regulaminu lub dodatkowe warunki będą miały zastosowanie wyłącznie w przypadku ich wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy zleceniobiorcą, a zleceniodawcą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dane firmy:
Nazwa: NAPRAWCZESC.PL Dawid Okoń
Adres: Os. Na Rozdrożu 12, 84-110 Krokowa
Adres do korespondencji: ul. Lęborska 80, 84-242 Gościcino
Strona internetowa: https://naprawczesc.pl
NIP: 5871706510
Polityka prywatności – ochrona danych
- Dane każdego klienta wprowadzone są do systemu firmy za pomocą formularza na stronie internetowej naprawczesc.pl, który wypełnia osoba lub firma zlecająca usługę. Firma ma prawo do dostępu treści danych osobowych i możliwości ich poprawienia.
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych udostępnianych przez Usługobiorców w celu świadczenia im usług będących przedmiotem niniejszego Regulaminu jest firma NAPRAWCZESC.PL Dawid Okoń. Usługodawca, jako administrator tych danych dba o ich bezpieczeństwo i w szczególności chroni przed dostępem osób nieupoważnionych.
- Wszelkie dane Usługobiorcy gromadzone i przetwarzane są przez Usługodawcę w celu prawidłowego, zgodnego z regulaminem świadczenia usług w szczególności w zakresie właściwego wystawiania faktur, przelewów, prawidłowego wypełniania deklaracji i dokumentów w celu rozliczeń Usługodawcy z Usługobiorcą za świadczone usługi.
- Usługodawca może przetwarzać m.in. następujące dane osobowe Usługobiorców: nazwisko i imię, dane firmy w zakresie właściwego wystawiania faktur, adres zameldowania oraz adres do korespondencji. Adresy elektroniczne usługobiorcy, numer rachunku bankowego oraz nagrania rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących, w których zawarte są ustalenia między klientem, a zleceniobiorcą.
Usługi
- Firma NAPRAWCZESC.PL świadczy wyłącznie usługi naprawy modułu pod kątem wskazanej usterki. Części, które widnieją w ofercie nie podlegają regeneracji ze względów konstrukcyjnych. Fraza "regeneracja" występuje na stronie internetowej wyłącznie ze względów marketingowych. Zwrot ten jest używany przez klientów z nieświadomości lub przeświadczenia, że dane części można zregenerować.
- Przed zleceniem naprawy klient ma obowiązek skontaktować się z firmą telefonicznie bądź mailowo w celu potwierdzenia oferty.
- W przypadku zamówienia usługi bez wcześniejszego sprawdzenia oferty, serwis ma prawo obciążenia zleceniodawcy dodatkowymi kosztami obsługi zlecenia.
- Zlecenie usługi bądź zamówienie produktu odbywa się poprzez stronę internetową firmy naprawczesc.pl wypełniając odpowiedni formularz. Po złożenia zlecenia każdy klient otrzymuje indywidualny numer zamówienia, którym należy się posługiwać.
- Przesłanie części do naprawy oznacza akceptacje regulaminu.
- Otrzymując część do naprawy serwis z góry zakłada, że klient zapoznał się ze szczegółami oferty i je w pełni akceptuję.
- Serwis kontaktuję się z klientem tylko w przypadku napraw wymagających niestandardowych rozwiązań, wpływających na zmianę wcześniej przedstawionej oferty.
- Podawany na infolini oraz na stronie czas naprawy jest zawsze orientacyjny, a realny czas naprawy jest zawsze zależny od rodzaju części, postawionej diagnozy oraz ilości zleceń w danycm okresie.
- Weryfikacja części jest płatna niezależnie od postawionej diagnozy.
- Diagnoza zawsze wiążę się z ingerencją w część co może się wiązać z pogorszeniem jej stanu. Zleceniobiorca nie odpowiada za stan części jeśli nie zostanie wykonana żadna naprawa.
- W przypadku napraw wymienione podzespoły staja się własnością serwisu wykonującego naprawę.
- Naprawa modułów, których serwisy nie mają możliwości przetestowania uznaje się za zakończoną w momencie potwierdzenia przez klienta, że dany moduł działa poprawnie na jego pojeździe pod warunkiem pełnej sprawności pojazdu, w którym dana część jest zamontowana.
- Serwis nie odpowiada za utratę danych programowych zawartych w uszkodzonych sterownikach.
Płatności
- Płatności dokonuje się po wykonanej usłudze za pośrednictwem kuriera za pomocą wysyłki paczki pobraniowej, nie wyklucza to jednak możliwości opłaty przelewem na wskazany rachunek bankowy firmy.
- W przypadku konieczności odesłania części za granice Polski wymagana jest przedpłata.
- W szczególnych przypadkach Firma może zażądać wpłaty zaliczki na wykonanie usługi.
Gwarancje
- Firma udziela gwarancji na wykonaną usługę tylko w zakresie zgłaszanego problemu co jest jednoznaczne z tym, że nie udziela gwarancji na całą część.
- Firma nie udziela gwarancji na wgrane nowe oprogramowanie.
- Okres trwania gwarancji jest zależny od rodzaju usługi oraz stanu części.
- Gwarancja zostanie utracona gdy:
- - zostaną naruszone plomby gwarancyjne
- - część zostanie założona do auta z niesprawną instalacją elektryczną lub uszkodzonymi podzespołami, z którymi współpracuje
- - po otwarciu części zostanie stwierdzone uszkodzenie od zwarcia
- - część zostanie zalana
- Gwarancja na części hydrauliczne zostanie utracona gdy:
- - część zostanie zamontowana na brudny układ hydrauliczny
- - zostanie stwierdzone mechaniczne uszkodzenie części
- - część skoroduje na wskutek oddziaływania chemii lub warunków atmosferycznych
- - nastąpi uszkodzenie silnika elektrycznego z powodu usterki sterownika
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za straty klienta spowodowane przestojem powstałym w wyniku dokonywania naprawy lub napraw w ramach gwarancji.
- Serwis nie odpowiada i nie zwraca kosztów za montaż/demontaż części i za koszty wysyłek.
Wysyłki i zwroty
- Należy zwrócić szczególną uwagę na wysyłaną część aby była ona odpowiednio zapakowana.
- Nigdy nie należy wysyłać rozkręconych lub niekompletnych części
- Do środka paczki należy dołączyć numer zamówionej usługi.
- Zleceniobiorca ma prawo zażądać odbioru osobistego części w przypadku dużego ryzyka uszkodzenia się części podczas transportu.
- Firma ma prawo zutylizować część zleceniodawcy jeśli ten odmówi zapłaty za wykonane usługi lub zostanie zerwany kontakt na okres powyżej 3 miesięcy.
- Koszt odsyłki sprzętu do zleceniodawcy jest zawsze po stronie zleceniodawcy.
- W przypadku nie odebrania przesyłki przez odbiorcę po powrocie paczki do serwisu, klient ponosi koszt wysyłki za każdym odesłaniem paczki.
- Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za straty bądź uszkodzenia wynikłe podczas transportu lub wysyłki sprzętu.
Reklamacje
- Usługobiorca na podstawie gwarancji ma prawo do złożenia reklamacji na wykonaną usługę lub produkt, pod warunkiem, że pojazd w którym zamontowana jest część został dokładnie sprawdzony pod kontem występujących usterek.
- Aby rozpatrzeć każdą reklamacje usługobiorca ma obowiązek do odesłania części do serwisu w celu weryfikacji i umożliwienia jej rozpatrzenia i zasadności.
- Czas rozpatrzenia reklamacji oraz na ewentualną naprawę lub wymianę sprzętu to 30 dni od momentu dostarczenia części do siedziby firmy.
- Serwis ma prawo w pierwszej kolejności zlikwidować usterkę bądź wymienić sprzęt na wolny od wad.
- W przypadku zwrotu kosztów naprawy następuje on w przeciągu 14 dni od dostarczenia do siedziby firmy odpowiednich dokumentów, tj:
- - formularz zwrotu kosztów
- - oryginał paragonu
- - podpisana korekta faktury
- Zwrot kosztów wykonany jest zawsze na kwotę za wykonaną usługę bądź jej część i nie jest wliczony w niego koszt przesyłek kurierskich, montaży/demontaży części, itp.
- W przypadku odesłania na reklamacje sprawnego sprzętu klient ponosi koszty wykonanych testów.
- Usługodawca w przypadku żądania wykonania naprawy, a następnie odstąpienia od umowy w trakcie trwania naprawy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez przedsiębiorcę do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się wtedy proporcjonalnie do zakresu spełnionego przez firmę świadczenia z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny.
- Zgodnie z Art. 38 Praw Konsumenta serwis nie przyjmuje zwrotu sterownika zaprogramowanego zgodnie ze specyfikacją klienta tylko pod dany pojazd.
- Czas na zwrot zakupionych produktów wynosi 14 dni od daty zakupu.
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy kodeksu cywilnego, jak również inne przepisy powszechnie obowiązujące.
- Niniejszy regulamin stanowi integralną część zawieranych umów.
- Niniejszy regulamin obowiązuję od 26.07.2022r.