Naprawa odblokowanie reset akumulatora 48V AGM LI-ION
-
Producent: BMW
-
Model: 48V
Objawy uszkodznego sterownika BMW 48V
- Brak napięcia na klemach, najczęściej występuje w przypadku zbytniego rozładowania, przeładowania, wskutek wypadku lub kolizji oraz zwarcia w instalacji elektrycznej pojazdu
- Brak możliwości naładowania akumulatora
Błędy zgłaszane przez moduł BMW 48V
- 803437 - Uszkodzenie celki akumulatora - głębokie rozładowanie akumulatora
- 803419 - Batt48: Total discharge
- 803408 - Batt48: Emergency announcement: Cell voltage too low
- 803437 - Batt48: Cell defect - total discharge
- 803419 - Batt48: Całkowite rozładowanie baterii
- 803408 - Batt48: Alarm awaryjny: zbyt niskie napięcie ogniwa
- 803437 - Batt48: Uszkodzenie ogniwa – całkowite rozładowanie
Samochody, w których występowała część BMW 48V
- BMW G01, G02, G05, G06, G11, G12, G14, G15, G16, G18, G20, G21, G22, G23, G26, G30, G31, G32, Seria 2, Seria 3, Seria 4, Seria 5, Seria 6, Seria 7, Seria 8, X3, X4, X5, X6
Inne numery części - BMWPokaż numery seryjne ▼
Pytania i odpowiedzi
-
▼ Ile kosztuje naprawa BMW 48V
-
▼ Jak się przygotować do pierwszej rozmowy?
-
▼ Jak zlecić naprawę?
-
▼ Jak wysłać paczkę?
-
▼ Czy otrzymam gwarancję na wykonaną naprawę?
-
▼ Czy zostanę poinformowany o wycenie przed naprawą?
-
▼ Czy cena naprawy może ulec zmianie?
-
▼ Ile czasu trwa naprawa?
-
▼ Czy sama diagnostyka części kosztuje?
-
▼ W jaki sposób zapłacę za naprawę?
-
▼ Czy mogę wysłać paczkę zza granicy Polski?
-
▼ Czy do kosztów naprawy doliczany jest koszt wysyłki?
-
▼ Co w przypadku gdy po naprawie dalej mam problem z usterką?