Błąd 01276 - Zasilanie silnika pompy ABS
Odczytywanie kodów błędów w samochodzie jest kluczowym krokiem w diagnozowaniu problemów z różnymi systemami pojazdu, takimi jak silnik, układ hamulcowy, układ kierowniczy czy z innymi systemami elektronicznymi.
Odczytywanie kodów błędów za pomocą skanera diagnostycznego. Jest to urządzenie elektroniczne, które podłącza się do złącza diagnostycznego OBD-II (On-Board Diagnostics II) znajdującego się zazwyczaj pod tablicą rozdzielczą. Po podłączeniu skanera, można odczytać kody błędów, które zostały zarejestrowane przez różne moduły sterujące pojazdem. Te kody są zazwyczaj numerami, które wskazują na konkretne problemy lub nieprawidłowości w działaniu poszczególnych systemów.
Jeżeli podłączyłeś komputer diagnostyczny i wyskoczył Ci kod błędu 01276 to oznacza, że sterownik pompy ABS jest prawdopodobnie uszkodzony.
Opis błędu 01276:
Zasilanie silnika pompy ABSObjawy błędu 01276:
- Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
- Brak komunikacji
- Czujniki kół
- Czujnik ciśnienia
- Robi zakłócenia, zwarcie
- Zablokowana hydraulika
- Blokuje koło / koła
- Nie hamuje na koło / koła
- Pedał hamulca wpada
Występuje w samochodach takich jak:
- ATE MK20 - Audi A3, TT
- ATE MK20 - Seat Alhambra, Arosa, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
- ATE MK20 - Skoda Felicia, Octavia
- ATE MK20 - Volkswagen Bora, Caddy, Golf, Jetta, Lupo, New Beetle, Passat, Polo, Vento, Sharan
- ATE MK25 - Audi Q7
- ATE MK25 - Volkswagen Amarok, Golf, Touareg T5, Transporter, Caravelle, Multivan, Sharan, Transporter
- ATE MK60 - Chevrolet Cruze, Captiva, Orlando
- ATE MK60 - Toyota Yaris
- ATE MK60 - Suzuki Grand Vitara, Swift, Splash
- ATE MK60 - Volvo S40, C30, V50
- ATE MK60 - Volkswagen Golf , Touran , Polo
- ATE MK60 - Dodge Avenger
- ATE MK60 - Skoda Octavia
- ATE MK60 - Mercedes-Benz ML
- ATE MK60 - Seat Altea, Altea XL, Leon, Toledo
- ATE MK60 - Audi A2, A3, A4, A8, TT
- ATE MK61 - Volkswagen Caddy, Crafter, EOS, Golf, Golf Plus, Jetta New Beetle, Scirocco, Tiguan, Touran, Touran , Caddy , Touareg, Amarock
- ATE MK61 - Skoda Fabia, Octavia, Roomster, Superb, Yeti, Octavia , Superb
- ATE MK61 - Seat Altea, Altea XL, Leon, Toledo, Ibiza, Toledo
- ATE MK61 - Audi A3, A4, Q7, TT, S3
- ATE MK70 - Opel Zafira, Agila, Astra
- ATE MK70 - Mazda 2
- ATE MK70 - Seat Leon
- ATE MK70 - Volkswagen Caddy, Golf, Golf Plus, Jetta, Caddy , Transporter
- Bosch 5.3 / 5.4 - Audi A4, A6
- Bosch 5.3 / 5.4 - Honda Civic
- Bosch 5.3 / 5.4 - Skoda Superb, Fabia
- Bosch 5.3 / 5.4 - Volkswagen Bora, LT, Passat, T4, Transporter, Passat , LT 28-35, Transporter
- Bosch 5.7 - Audi A8, S4, A6, A4, S6
- Bosch 5.7 - Toyota Corolla Verso, Avensis
- Bosch 5.7 - Seat Ibiza
- Bosch 5.7 - Volkswagen Passat , Phaeton
- Bosch 5.7 - Kia Optima (Magentis)
- Bosch 5.7 - Porsche 911
- Bosch 5.7 - Renault Scenic, Clio
- Bosch 5.7 - Ford Transit
- Bosch 5.7 - Land Rover Range Rover
- Bosch 5.7 - Skoda , Fabia , Superb
- Bosch 5.7 - Jaguar X-Type
- Bosch 5.7 - Peugeot 307
- Bosch 8.0 - Skoda Fabia , Roomster
- Bosch 8.0 - Seat Ibiza, Leon
- Naprawa sterownika i pompy ABS
- Zadzwoń do nas +48 796 160 103