Błąd 112 - Zasilanie silnika pompy ABS
Odczytywanie kodów błędów w samochodzie jest kluczowym krokiem w diagnozowaniu problemów z różnymi systemami pojazdu, takimi jak silnik, układ hamulcowy, układ kierowniczy czy z innymi systemami elektronicznymi.
Odczytywanie kodów błędów za pomocą skanera diagnostycznego. Jest to urządzenie elektroniczne, które podłącza się do złącza diagnostycznego OBD-II (On-Board Diagnostics II) znajdującego się zazwyczaj pod tablicą rozdzielczą. Po podłączeniu skanera, można odczytać kody błędów, które zostały zarejestrowane przez różne moduły sterujące pojazdem. Te kody są zazwyczaj numerami, które wskazują na konkretne problemy lub nieprawidłowości w działaniu poszczególnych systemów.
Jeżeli podłączyłeś komputer diagnostyczny i wyskoczył Ci kod błędu 112 to oznacza, że sterownik pompy ABS jest prawdopodobnie uszkodzony.
Opis błędu 112:
Zasilanie silnika pompy ABSObjawy błędu 112:
- Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
- Brak komunikacji
- Czujniki kół
- Czujnik ciśnienia
- Robi zakłócenia, zwarcie
- Zablokowana hydraulika
- Blokuje koło / koła
- Nie hamuje na koło / koła
- Pedał hamulca wpada
Występuje w samochodach takich jak:
- ATE MK20 - Volvo 850, C70, S60, S80, V70
- ATE MK20 - Mercedes-Benz ML, M-KLASA, S-klasa, A-klasa
- ATE MK20 - Jeep Grand Cherokee
- ATE MK20 - Toyota Tundra
- ATE MK20 - Chrysler
- ATE MK60 - Renault Espace, Laguna, Vel Satis, Escape
- Delphi Delco Electronics Systems Multec S HSFI - Opel Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A
- Naprawa sterownika i pompy ABS
- Zadzwoń do nas +48 796 160 103