Błąd 1634 - Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony.


Odczytywanie kodów błędów w samochodzie jest kluczowym krokiem w diagnozowaniu problemów z różnymi systemami pojazdu, takimi jak silnik, układ hamulcowy, układ kierowniczy czy z innymi systemami elektronicznymi.

Odczytywanie kodów błędów za pomocą skanera diagnostycznego. Jest to urządzenie elektroniczne, które podłącza się do złącza diagnostycznego OBD-II (On-Board Diagnostics II) znajdującego się zazwyczaj pod tablicą rozdzielczą. Po podłączeniu skanera, można odczytać kody błędów, które zostały zarejestrowane przez różne moduły sterujące pojazdem. Te kody są zazwyczaj numerami, które wskazują na konkretne problemy lub nieprawidłowości w działaniu poszczególnych systemów.

Jeżeli podłączyłeś komputer diagnostyczny i wyskoczył Ci kod błędu 1634 to oznacza, że sterownik automatycznej lub półautomatycznej skrzyni biegów jest prawdopodobnie uszkodzony.

Opis błędu 1634:

Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony.

Objawy błędu 1634:

  • Po rozgrzaniu silnika skrzynia wchodzi w tryb awaryjny
  • Błędy czujnika obrotów turbiny
  • Błędy elektrozaworów błąd czujnika
  • Skrzynia nie działa brak możliwości poruszania się
  • Niezrozumiały sygnał obrotów z czujnika – sygnał zakłócony
  • Skrzynia szarpie

Występuje w samochodach takich jak:

  • ATE MK61 - Audi A3, A4, Q7, TT, S3
  • ATE MK61 - Seat Altea, Altea XL, Leon, Toledo, Ibiza, Toledo
  • ATE MK61 - Skoda Fabia, Octavia, Roomster, Superb, Yeti, Octavia , Superb
  • ATE MK61 - Volkswagen Caddy, Crafter, EOS, Golf, Golf Plus, Jetta New Beetle, Scirocco, Tiguan, Touran, Touran , Caddy , Touareg, Amarock
  • Temic Continental 722.8 - Mercedes-Benz
    A-klasa: A150 A160 A170 A180 A200, W168
    B-Klasa: B150, B170, B180, B200, W169, W245, W246

  • Rozwiązanie problemu 1634:

    • Naprawa sterownika / mechatroniki automatycznej lub półautomatycznej skrzyni biegów
    • Zadzwoń do nas +48 796 160 103
Błąd 1634 - Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony.