Błąd 1B02 - Zasilanie silnika pompy ABS
Odczytywanie kodów błędów w samochodzie jest kluczowym krokiem w diagnozowaniu problemów z różnymi systemami pojazdu, takimi jak silnik, układ hamulcowy, układ kierowniczy czy z innymi systemami elektronicznymi.
Odczytywanie kodów błędów za pomocą skanera diagnostycznego. Jest to urządzenie elektroniczne, które podłącza się do złącza diagnostycznego OBD-II (On-Board Diagnostics II) znajdującego się zazwyczaj pod tablicą rozdzielczą. Po podłączeniu skanera, można odczytać kody błędów, które zostały zarejestrowane przez różne moduły sterujące pojazdem. Te kody są zazwyczaj numerami, które wskazują na konkretne problemy lub nieprawidłowości w działaniu poszczególnych systemów.
Jeżeli podłączyłeś komputer diagnostyczny i wyskoczył Ci kod błędu 1B02 to oznacza, że sterownik pompy ABS jest prawdopodobnie uszkodzony.
Opis błędu 1B02:
Zasilanie silnika pompy ABSObjawy błędu 1B02:
- Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
- Brak komunikacji
- Czujniki kół
- Czujnik ciśnienia
- Robi zakłócenia, zwarcie
- Zablokowana hydraulika
- Blokuje koło / koła
- Nie hamuje na koło / koła
- Pedał hamulca wpada
Występuje w samochodach takich jak:
- Bosch 8.0 - Citroen Berlingo, C1, C4, C4 Picasso, C5, C5 Tourer, C6, DS5, Jumper, Jumpy, Picasso, Xsara Picasso, C4 Grand Picasso
- Bosch 8.0 - Ford Ka, Transit, F150
- Bosch 8.0 - Honda Civic, FR-V, Jazz, CR-V
- Naprawa sterownika i pompy ABS
- Zadzwoń do nas +48 796 160 103