Błąd 22887 - Zasilanie silnika pompy ABS


Odczytywanie kodów błędów w samochodzie jest kluczowym krokiem w diagnozowaniu problemów z różnymi systemami pojazdu, takimi jak silnik, układ hamulcowy, układ kierowniczy czy z innymi systemami elektronicznymi.

Odczytywanie kodów błędów za pomocą skanera diagnostycznego. Jest to urządzenie elektroniczne, które podłącza się do złącza diagnostycznego OBD-II (On-Board Diagnostics II) znajdującego się zazwyczaj pod tablicą rozdzielczą. Po podłączeniu skanera, można odczytać kody błędów, które zostały zarejestrowane przez różne moduły sterujące pojazdem. Te kody są zazwyczaj numerami, które wskazują na konkretne problemy lub nieprawidłowości w działaniu poszczególnych systemów.

Jeżeli podłączyłeś komputer diagnostyczny i wyskoczył Ci kod błędu 22887 to oznacza, że sterownik pompy ABS jest prawdopodobnie uszkodzony.

Opis błędu 22887:

Zasilanie silnika pompy ABS


Objawy błędu 22887:

  • Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
  • Brak komunikacji
  • Robi zakłócenia, zwarcie


Występuje w samochodach takich jak:

  • ATE MK25 - Mercedes-Benz C, CL, CLC, CLK, GL, GLK, ML, R, S, SLK, R-klasa, C-klasa, M-KLASA


Rozwiązanie problemu 22887:



Błąd 22887 -