Błąd 30 - Czujnik prędkości koła tylny lewy
Odczytywanie kodów błędów w samochodzie jest kluczowym krokiem w diagnozowaniu problemów z różnymi systemami pojazdu, takimi jak silnik, układ hamulcowy, układ kierowniczy czy z innymi systemami elektronicznymi.
Odczytywanie kodów błędów za pomocą skanera diagnostycznego. Jest to urządzenie elektroniczne, które podłącza się do złącza diagnostycznego OBD-II (On-Board Diagnostics II) znajdującego się zazwyczaj pod tablicą rozdzielczą. Po podłączeniu skanera, można odczytać kody błędów, które zostały zarejestrowane przez różne moduły sterujące pojazdem. Te kody są zazwyczaj numerami, które wskazują na konkretne problemy lub nieprawidłowości w działaniu poszczególnych systemów.
Jeżeli podłączyłeś komputer diagnostyczny i wyskoczył Ci kod błędu 30 to oznacza, że sterownik pompy ABS jest prawdopodobnie uszkodzony.
Opis błędu 30:
Czujnik prędkości koła tylny lewyObjawy błędu 30:
- Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
- Brak komunikacji
- Czujniki kół
- Czujnik ciśnienia
- Robi zakłócenia, zwarcie
- Zablokowana hydraulika
- Blokuje koło / koła
- Nie hamuje na koło / koła
- Pedał hamulca wpada
Występuje w samochodach takich jak:
- Bosch LUK Easytronic DuraShift iShift - Różne
Ford Fusion, Fiesta
Mazda 2
Opel Meriva, Zafira, Astra, Corsa, Vectra , Combo, Tigra
Honda Civic
Mercedes-Benz A-Klasa, Viano , Signum, Jazz, City - ATE MK25 - Audi Q7
- ATE MK25 - Volkswagen Amarok, Golf, Touareg T5, Transporter, Caravelle, Multivan, Sharan, Transporter
- ATE MK60 - Audi A2, A3, A4, A8, TT
- ATE MK60 - Chevrolet Cruze, Captiva, Orlando
- ATE MK60 - Mercedes-Benz ML
- ATE MK60 - Volkswagen Golf , Touran , Polo
- ATE MK60 - Skoda Octavia
- ATE MK60 - Seat Altea, Altea XL, Leon, Toledo
- ATE MK60 - Peugeot 206, 207, 1007, 4007, 307
- ATE MK60 - Mazda 2, 3, 5
- ATE MK60 - Citroen CS3, C2, C3, C5, C3 Picasso, DS3
- ATE MK60 - Suzuki Grand Vitara, Swift, Splash
- ATE MK60 - Toyota Yaris
- ATE MK60 - Volvo S40, C30, V50
- ATE MK60 - Dodge Avenger
- ATE MK61 - Volkswagen Caddy, Crafter, EOS, Golf, Golf Plus, Jetta New Beetle, Scirocco, Tiguan, Touran, Touran , Caddy , Touareg, Amarock
- ATE MK61 - Skoda Fabia, Octavia, Roomster, Superb, Yeti, Octavia , Superb
- ATE MK61 - Seat Altea, Altea XL, Leon, Toledo, Ibiza, Toledo
- ATE MK61 - Audi A3, A4, Q7, TT, S3
- Bosch 5.3 / 5.4 - Honda Civic
- Bosch 5.3 / 5.4 - Audi A4, A6
- Bosch 5.3 / 5.4 - Volkswagen Bora, LT, Passat, T4, Transporter, Passat , LT 28-35, Transporter
- Bosch 5.3 / 5.4 - Skoda Superb, Fabia
- Bosch 5.7 - Land Rover Range Rover
- Bosch 5.7 - Ford Transit
- Bosch 5.7 - Renault Scenic, Clio
- Bosch 5.7 - Jaguar X-Type
- Bosch 5.7 - Kia Optima (Magentis)
- Bosch 5.7 - Seat Ibiza
- Bosch 5.7 - Toyota Corolla Verso, Avensis
- Bosch 5.7 - Volkswagen Passat , Phaeton
- Bosch 5.7 - Porsche 911
- Bosch 5.7 - Peugeot 307
- Bosch 5.7 - Skoda , Fabia , Superb
- Bosch 5.7 - Audi A8, S4, A6, A4, S6
- Bosch 5.7 - BMW E38, E39, Seria 7, Seria 5, X5, Seria 3, M5
- Bosch 8.0 - Seat Ibiza, Leon
- Bosch 8.0 - Skoda Fabia , Roomster
- Temic Continental 722.8 - Mercedes-Benz
A-klasa: A150 A160 A170 A180 A200, W168
B-Klasa: B150, B170, B180, B200, W169, W245, W246 - Temic Multitronic V30 - Audi A4, A6, RS6
- Temic Multitronic VL300 - Skoda Kodiaq
- Temic Multitronic VL300 - Audi A4, A6, A8
- Delphi Delco Electronics Systems Multec S HSFI - Opel Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A
- ATE MK100 - Mazda 2, 3, CX-5
- ATE MK100 - Ford B-Max, C-Max, Fiesta, Focus, Focus Turnier, Ka, Kuga, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Transit Connect, S-Max , Custom, Focus C-Max, Fusion, Grand C-Max, Edge, EcoSport
- Bosch PSG5 VP30 VP40 VP44 - Opel Astra G, Frontera B, Omega B, Vectra B, Zafira A
- Naprawa sterownika i pompy ABS
- Zadzwoń do nas +48 796 160 103