Błąd 443 - Zasilanie silnika pompy ABS
Odczytywanie kodów błędów w samochodzie jest kluczowym krokiem w diagnozowaniu problemów z różnymi systemami pojazdu, takimi jak silnik, układ hamulcowy, układ kierowniczy czy z innymi systemami elektronicznymi.
Odczytywanie kodów błędów za pomocą skanera diagnostycznego. Jest to urządzenie elektroniczne, które podłącza się do złącza diagnostycznego OBD-II (On-Board Diagnostics II) znajdującego się zazwyczaj pod tablicą rozdzielczą. Po podłączeniu skanera, można odczytać kody błędów, które zostały zarejestrowane przez różne moduły sterujące pojazdem. Te kody są zazwyczaj numerami, które wskazują na konkretne problemy lub nieprawidłowości w działaniu poszczególnych systemów.
Jeżeli podłączyłeś komputer diagnostyczny i wyskoczył Ci kod błędu 443 to oznacza, że sterownik pompy ABS jest prawdopodobnie uszkodzony.
Opis błędu 443:
Zasilanie silnika pompy ABSObjawy błędu 443:
- Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
- Brak komunikacji
- Robi zakłócenia, zwarcie
Występuje w samochodach takich jak:
- ATE MK20 - Volvo 850, C70, S60, S80, V70
- ATE MK20 - Mercedes-Benz ML, M-KLASA, S-klasa, A-klasa
- ATE MK20 - Jeep Grand Cherokee
- ATE MK20 - Toyota Tundra
- ATE MK20 - Chrysler
Rozwiązanie problemu 443:
- Naprawa sterownika pompy ABS
- Zadzwoń do nas +48 796 160 103