Błąd C0020 - Zasilanie silnika pompy ABS
Jeżeli podłączyłeś komputer diagnostyczny i wyskoczył Ci kod błędu C0020 to oznacza, że sterownik pompy ABS jest prawdopodobnie uszkodzony.
Opis błędu C0020:
Zasilanie silnika pompy ABSObjawy błędu C0020:
- Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
- Brak komunikacji
- Robi zakłócenia, zwarcie
Występuje w samochodach takich jak:
- ATE MK61 - Ford B-Max, C-Max, Fiesta, Focus, Focus Turnier, Tourneo Connect, Transit Connect, Escape, Kuga, Explorer
- ATE MK61 - Mazda 3, 5, 3
- ATE MK61 - Volvo C30, C70, S80, V50, V60
- ATE MK61 - Mercedes-Benz CL, S-klasa, C-klasa, GLK, W221 (2005-2013), W204 (2007-2014)
- ATE MK61 - Nissan Murano, Navara, Cabstar
- ATE MK61 - Chrysler Aspen, Town & Country, Voyager, Sebring
- ATE MK61 - Chevrolet Captiva, Epica
- ATE MK61 - Citroen C-Crosser
- ATE MK61 - Jeep Patriot, Grand Cherokee, Compass, Wrangler
- ATE MK61 - Dodge Caliber, Journey, Challenger, RAM, Charger
- ATE MK61 - Subaru
- ATE MK61 - Peugeot 407
- ATE MK61 - Alfa Romeo 145
- ATE MK100 - Ford B-Max, C-Max, Fiesta, Focus, Focus Turnier, Ka, Kuga, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Transit Connect, S-Max , Custom, Focus C-Max, Fusion, Grand C-Max, Edge, EcoSport, Transit Courier, Mondeo, IV (2019-...)
- Naprawa sterownika i pompy ABS
- Zadzwoń do nas +48 796 160 103
Rozwiązanie problemu C0020:
