Naprawa podzespołu skrzyń biegów - Mercedes-Benz - CVT 722.8
-
Producent: Temic Continental
-
Model: 722.8
Objawy uszkodznego sterownika Temic Continental 722.8
- Auto rusza z trzeciego biegu, gdy świeci się kontrolka „MIL”
- Usterka powoduje pojawienie się symbolu F na wyświetlaczu licznika
- Skrzynia biegów CVT szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”
- Nieprawidłowa, gwałtowna zmiana biegów
- Brak możliwości jazdy
- Brak prędkości z czujników obrotów
- Uszkodzenie zaworów sterujących dla poszczególnych biegów
- Brak komunikacji ze sterownikiem skrzyni biegów
- Wpływ temperatury na prawidłową pracę skrzyni biegów CVT
Błędy zgłaszane przez moduł Temic Continental 722.8
- P1815 - Sygnał prędkości z komponentu Y3/9b3 (główny czujnik prędkości CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów)) jest niedostępny
- 0793 - Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b4 (czujnik prędkości obrotowej wtórnej napędu CVT) - nie - jest dostępny.
- 0722 - Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (czujnik prędkości obrotowej zdawczej / wyjściowej napędu CVT) nie jest dostępny.
- 0723 - Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (czujnik prędkości obrotowej zdawczej / wyjściowej napędu CVT) jest niewiarygodny.
- 0896 - Niedopuszczalny zakres regulacji CVT.
- 0794 - Gradient wskazań czujnika obrotów wtórnych (Y3/9b4), przekroczona wartość maksymalną.
- 0717 - Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b3 (czujnik prędkości obrotowej pierwotnej napędu CVT) nie jest dostępny.
- 0718 - Gradient wskazań czujnika obrotów pierwotnych (Y3/9b3), przekroczona wartość maksymalna.
- 0730 - Przełożenie CVT, nie jest dopuszczalne.
- 1634 - Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony.
- 2722 - Niedopuszczalne załączenie -bieg wsteczny- wystąpiło w CVT, gdy dźwignia zmiany biegów „N” była załączona.
- 0705 - Czujnik zakresu wyboru CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) Y3/9b1 jest uszkodzony.
- 2731 - W skrzyni CVT wystąpiło niedopuszczalne zamknięcie sprzęgła hydraulicznego „Przebieg do przodu”, gdy była włączona dźwignia „N”.
- 0894 - Stalowy pas oporowy w CVT ślizga się.
- 0741 - Nie jest możliwe uruchomienie sprzęgła przemiennika momentu obrotowego uruchomienie przemiennika momentu.
- 0720 - Gradient prędkości nPrimGrd > nPrimGrdMax.
- P1826 - Sygnał prędkości z komponentu Y3/9b5 (wyjściowy czujnik prędkości CVT) niedostępny
- P1939 - Sygnał prędkości z komponentu Y3/9b4 (wtórny czujnik prędkości CVT) niedostępny
Samochody, w których występowała część Temic Continental 722.8
- Mercedes-Benz
A-klasa: A150 A160 A170 A180 A200, W168
B-Klasa: B150, B170, B180, B200, W169, W245, W246