Naprawa Sterowniki silnika - Opel - 1.7L/TX2
-
Producent: Delphi Delco Electronics Systems
-
Model: 1.7L/TX2
Objawy uszkodznego sterownika Delphi Delco Electronics Systems 1.7L/TX2
- Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika
- Brak komunikacji CAN BUS
- Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą
- Silnik gaśnie samoczynnie
- Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu
- Silnik pracuje nierówno
- Silnik przechodzi do trybu awaryjnego
- Silnik nie odpala i nie ma błędów
- Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach
- Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Błędy zgłaszane przez moduł Delphi Delco Electronics Systems 1.7L/TX2
- C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika
- P0100 - Bład z przepływomierzem masy powietrza
- P0105 - Za niskie / wysokie napięcie czujnika ciśnienia kolektora
- P0110 - Za niskie / wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego
- P0113 - Czujnik temperatury powietrza wlotowego
- P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik
- P0120 - Korelacja czujników 1-2 pozycji przepustnicy
- P0136 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika tlenu
- P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1
- P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2
- P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3
- P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4
- P0216 - Bład sterownika silnika
- P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za niskie / wysokie napięcie
- P0230 - Przekaźnik pompy paliwa
- P0300 - Przypadkowa przerwa w zapłonie
- P0301 - Przerwa w zapłonie w cylindrze 1
- P0302 - Przerwa w zapłonie w cylindrze 2
- P0303 - Przerwa w zapłonie w cylindrze 3
- P0304 - Przerwa w zapłonie w cylindrze 4
- P0314 - Wykryta przerwa w zapłonie
- P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik)
- P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego
- P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu
- P0351 - Napięcie / Obwód cewki zapłonowej A za niskie / wysokie
- P0352 - Napięcie / Obwód cewki zapłonowej B za niskie / wysokie
- P0353 - Napięcie / Obwód cewki zapłonowej C za niskie / wysokie
- P0354 - Napięcie / Obwód cewki zapłonowej D za niskie / wysokie
- P0443 - Elektrozawór, przewietrzanie zbiornika paliwa
- P0460 - Awaria obwodu czujnika paliwa
- P0530 - Czujnik ciśnienia klimatyzacji
- P0571 - Awaria obwodu A tempomatu
- P0615 - Obwód przekaźnika rozrusznika
- P0650 - Uszkodzona żarówka lampki kontrolnej awarii
- P1112 - Obwód elektrozaworu wyłączania portu
- P1116 - Obwód zawory termostatu płynu chłodzącego
- P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2
- P1122 - Za niski / wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia
- P1230 - Obwód przekaźnik pompy paliwa
- P1231 - Przekaźnik pompy paliwa
- P1405 - Zawór recyrkulacji spalin – niezrozumiały sygnał
- P1481 - Sygnał obwodu przekaźnika 1 wentylatora za mały / otwarty
- P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty
- P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty
- P1530 - Przekaźnik klimatyzacji
- P1550 - Elektroniczne sterowanie przepustnicy
- P1600 - Wymień jednostkę sterującą
- P1615 - Nieprawidłowe ID pojazdu z modułu sterowania nadwoziem
- P1616 - Nieprawidłowy kod identyfikacji pojazdu ze sterownika zestawu wskaźników
- P1631 - Usterka mechaniczna pompy wtryskowej
- P1635 - Usterka w obwodzie 2 napięcia - odniesienie 5V
Samochody, w których występowała część Delphi Delco Electronics Systems 1.7L/TX2
- Opel Astra G, Combo C, Corsa C, Insignia, Meriva A