Naprawa pompy ABS - ATE - MK25
-
Producent: ATE
-
Model: MK25
Objawy uszkodznego sterownika ATE MK25
- Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
- Czujniki kół
- Czujnik ciśnienia
- Robi zakłócenia, zwarcie
- Zablokowana hydraulika
- Blokuje koło / koła
- Nie hamuje na koło / koła
- Pedał hamulca wpada
- Ściąga samochód na lewo lub prawo
- Silnik pompy pracuje cały czas
Błędy zgłaszane przez moduł ATE MK25
-
Fiat
- 701 - Błąd silnika pompy ABS
-
Jaguar
- C1095 - Błąd silnika pompy ABS
-
Renault / Nissan
- DF096 - Błąd silnika pompy ABS
- DF010 - Błąd silnika pompy ABS
- C1111 - Błąd silnika pompy ABS
-
Jeep
- C2116 - Błąd silnika pompy ABS
-
Opel
- C0110 - Pompa powrotna
-
Mercedes-Benz
- C1967 - Błąd silnika pompy ABS
- 5967 - Błąd silnika pompy ABS
- 22887 - Błąd silnika pompy ABS
- C1301 - Błąd silnika pompy ABS
- C1401 - Błąd silnika pompy ABS
Samochody, w których występowała część ATE MK25
- Audi Q7
- Chevrolet, Captiva
- Dodge
- Fiat Freemont
- Ford Focus, Focus Turnier Maverick, Transit Connect
- Jaguar S-Type, XK, XJ6
- Jeep Cherokee, Compass, Patriot, Wrangler
- Land Rover Freelander
- Mercedes-Benz C, CL, CLC, CLK, GL, GLK, ML, R, S, SLK, R-klasa, C-klasa
- Nissan Cabstar, Navara, Pathfinder
- Opel Antara A, GT
- Volkswagen Amarok, Golf, Touareg T5, Transporter, Caravelle, Multivan, Sharan, Transporter
- Volvo S60, S80, V60, V70, XC60, XC70, XC90
- BMW Seria 3
- Seat Alhambra