Naprawa pompy ABS - ATE - MK100
-
Producent: ATE
-
Model: MK100
Objawy uszkodznego sterownika ATE MK100
- Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
- Zablokowana hydraulika
- Blokuje koło / koła
- Nie hamuje na koło / koła
- Pedał hamulca wpada
- Ściąga samochód na lewo lub prawo
- Silnik pompy pracuje cały czas
Błędy zgłaszane przez moduł ATE MK100
- C0020 - Silnik pompy
- C1389 - Silnik pompy
Samochody, w których występowała część ATE MK100
- BMW F20, F21, F25, F30, F31, F48, X3, Seria 1
- Mitsubishi Outlander
- Opel Vivaro
- Volkswagen Amarok, Arteon, Caddy, Golf, Passat, Tiguan, Touran, Transporter, T-Roc, Up, Caddy , Golf
- Audi A3
- Ford B-Max, C-Max, Fiesta, Focus, Focus Turnier, Ka, Kuga, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Transit Connect, S-Max , Custom, Focus C-Max, Fusion, Grand C-Max, Edge, EcoSport
- Honda Civic
- Skoda Karoq, Octavia, Octavia
- Citroen C3, C3 Picasso, C4 Cactus, DS3, C4 Picasso
- Peugeot 208, 2008
- Renault Trafic, Espace
- Seat Leon
- Mazda 2, 3, CX-5