Naprawa sterownika i pompy ABS ATE MK100

  • Producent: ATE


  • Model: MK100


Objawy uszkodznego sterownika ATE MK100

  • Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
  • Zablokowana hydraulika
  • Blokuje koło / koła
  • Nie hamuje na koło / koła
  • Pedał hamulca wpada
  • Ściąga samochód na lewo lub prawo
  • Silnik pompy pracuje cały czas


Błędy zgłaszane przez moduł ATE MK100

  • C0020 - Silnik pompy
  • C1389 - Silnik pompy


Samochody, w których występowała część ATE MK100

  • BMW F20, F21, F25, F30, F31, F48, X3, Seria 1, X1, 3GT , Seria 3
  • Mitsubishi Outlander
  • Opel Vivaro
  • Volkswagen Amarok, Arteon, Caddy, Golf, Passat, Tiguan, Touran, Transporter, T-Roc, Up, Caddy , Golf
  • Audi A3
  • Ford B-Max, C-Max, Fiesta, Focus, Focus Turnier, Ka, Kuga, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Transit Connect, S-Max , Custom, Focus C-Max, Fusion, Grand C-Max, Edge, EcoSport, Transit Courier, Mondeo, IV (2019-...)
  • Honda Civic
  • Skoda Karoq, Octavia, Octavia , Superb
  • Citroen C3, C3 Picasso, C4 Cactus, DS3, C4 Picasso
  • Peugeot 208, 2008
  • Renault Trafic, Espace, Megane
  • Seat Leon
  • Mazda 2, 3, CX-5
  • Daewoo Lanos


Jeżeli posiadasz inny sterownik lub potrzebujesz pomocy
zadzwoń do nas +48 796 160 103

Naprawa pompy ABS - OpelPokaż numery seryjne ▼


Regeneracja pompy ABS - VolkswagenPokaż numery seryjne ▼


Regeneracja pompy ABS - FordPokaż numery seryjne ▼


Regeneracja pompy ABS - DaewooPokaż numery seryjne ▼


Pytania i odpowiedzi