Jeśli mamy już odczyt z testera diagnostycznego koniecznie należy zapisać błędy przed ich skasowaniem! Warto również spisać ID sterownika ABS - czyli jego numer aby wiedzieć jaki model mamy zamontowany w swoim samochodzie. Następnie mechanik na podstawie odczytanych błędów powinien postawić wstępna diagnozę i zaproponować rozwiązania. Dodatkowo warto też posprawdzać czujniki oraz wiązkę układu ABS. Więcej o prawidłowej diagnostyce układu ABS w tym artykule: Diagnostyka uszkodzonego układu ESP/ABS.
Jedna z przyczyn usterki może leżeć w samym sterowniku ABS. Jeśli mechanik postawi właśnie taką diagnozę to tu możemy wkroczyć już my. Specjalizując się w naprawach pomp ABS możemy zaoferować naprawę modułu w zależności od jego modelu i usterki. Tutaj ważne będzie to o czym pisaliśmy wyżej aby były spisane kody błędów z testera diagnostycznego oraz numer sterownika. Są to niezbędne informacje aby naprawa sterownika ABS była możliwa. Od razu uspokajamy, że naprawa pompy ABS nie wpływa w żaden sposób na kodowanie sterownika, a po naprawie sterownik ABS należy tylko zamontować z powrotem i cieszyć się bezpieczna jazdą.
Zadzwoń i skontaktuj się z nami w sprawie naprawy
+48 796 160 103
