
Najbardziej złożonym problemem jest awaria samego procesora. Naprawa takiego elementu, jeśli jest taka konieczność, polega na jego wymianie. Do takiej operacji potrzebna jest duża wiedza i doświadczenie. Konieczny jest także specjalistyczny sprzęt. Niektóre firmy próbują ratować sytuację poprawiając luty łączące procesor z płytą. Taka naprawa pomaga, ale na krótko. Ponadto nieumiejętnie wykonana może wręcz zaszkodzić. Jesteśmy jedną z niewielu firm, która podejmuje się takich wyzwań.
W zależności od pojazdu i typu awarii pompa może zgłaszać problem:
- C0550 (Opel)
- C2200 (Mitsubishi, Suzuki, Chrysler, Dodge, Jeep, Chevrolet, Fiat)
- C2104 (Mitsubishi, Suzuki, Chrysler, Dodge, Jeep, Chevrolet, Fiat)
- 5DF5 (BMW)
- 5001 (Mercedes-Benz)
- C1001 (Mercedes-Benz)
- 5944 (Mercedes-Benz)
- 5945 (Mercedes-Benz)
- C1944 (Mercedes-Benz)
- C1945 (Mercedes-Benz)
- C056D (Opel)
- 01130 / 046A (VAG)
- 16352 / 3FE0 (VAG)
- 16349 / 3FDD (VAG)
- 16355 / 3FE3 (VAG)
- DTC 5050 (Renault)
- DTC 4001 (Renault)
Jeśli po podłączeniu testera diagnostycznego wyświetli ci się ten lub inne błędy skontaktuj się z naszą firmą. Nasi technicy pomogą wybrać najlepszą formę naprawy. Jeśli nie wiesz jaką masz pompę, może wystarczy marka i rok pojazdu czy numer pompy. Pamiętaj, że takie naprawy powierza się najlepszym. Wymiana procesora, który ma powierzchnię mniejszą niż 1 cm2 jest nie lada wyzwaniem i dla niedoświadczonego technika może skończyć się uszkodzeniem całego układu. Nie ryzykuj i powierz naprawę naszej firmie.