Naprawa pompy ABS - ATE - MK70

  • Producent: ATE


  • Model: MK70


Objawy uszkodznego sterownika ATE MK70

  • Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
  • Zablokowana hydraulika
  • Blokuje koło / koła
  • Nie hamuje na koło / koła
  • Pedał hamulca wpada
  • Ściąga samochód na lewo lub prawo
  • Silnik pompy pracuje cały czas
  • Wyciek z hydrauliki


Błędy zgłaszane przez moduł ATE MK70

    VAG (Audi / Seat / Skoda / Volkswagen)
  • 01276 - Zasilanie silnika pompy ABS
  • 04FC - Zasilanie silnika pompy ABS

    Renault
  • DF010 - Zasilanie silnika pompy ABS

    Citroen / Peugeot
  • C1380 - Zasilanie silnika pompy ABS
  • 5382 - Zasilanie silnika pompy ABS
  • 21376 - Zasilanie silnika pompy ABS

    Ford
  • C0020 - Zasilanie silnika pompy ABS
  • C1095 - Zasilanie silnika pompy ABS


Samochody, w których występowała część ATE MK70

  • Citroen C2, C3, C3 Pluriel, C3 Picasso
  • Fiat Doblo, Doblo Cargo, Sedici
  • Ford Fiesta, Focus Turnier Fusion, Ka, Street Ka, Tourneo Connect, Transit Connect
  • Peugeot 206+, 207
  • Renault Laguna, Twingo
  • Suzuki Grand Vitara, Ignis, Swift, Wagon R+, Ingis, Splash
  • Volkswagen Caddy, Golf, Golf Plus, Jetta, Caddy , Transporter
  • Opel Zafira, Agila, Astra
  • Mazda 2
  • Toyota Yaris
  • Seat Leon


Jeżeli posiadasz inny sterownik lub potrzebujesz pomocy
zadzwoń do nas +48 796 160 103

















Naprawa pompy ABS - MazdaPokaż numery seryjne ▼



Regeneracja pompy ABS - ToyotaPokaż numery seryjne ▼



Naprawa pompy ABS - SeatPokaż numery seryjne ▼



Opinie

Firma godna polecenia, moim sterownikiem szybko się zajeli.

   5 / 5

Dlugo szukałam firmy, która rozwiązałaby mój problem z ABSem. Po telefonicznej konsultacji wysłałam część do nich i nie żałuję.

   5 / 5

Po nie udanej naprawie mojego sterownika w innej firmie wysłąłem go do nich i mimo długiego czasu realizacji udało im się go odratować.

   4 / 5

Pytania i odpowiedzi