Naprawa pompy ABS - ATE - MK20
-
Producent: ATE
-
Model: MK20
Objawy uszkodznego sterownika ATE MK20
- Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
- Czujniki kół
- Czujnik ciśnienia
- Robi zakłócenia, zwarcie
- Zablokowana hydraulika
- Blokuje koło / koła
- Nie hamuje na koło / koła
- Pedał hamulca wpada
- Ściąga samochód na lewo lub prawo
- Silnik pompy pracuje cały czas
Błędy zgłaszane przez moduł ATE MK20
-
Fiat
- 701 - Błąd silnika pompy ABS
-
Jaguar
- C1095 - Błąd silnika pompy ABS
-
Renault / Nissan
- DF096 - Błąd silnika pompy ABS
- DF010 - Błąd silnika pompy ABS
- C1111 - Błąd silnika pompy ABS
-
Jeep
- C2116 - Błąd silnika pompy ABS
-
Opel
- C0110 - Pompa powrotna
-
Mercedes-Benz
- C1967 - Błąd silnika pompy ABS
- 5967 - Błąd silnika pompy ABS
- 22887 - Błąd silnika pompy ABS
- C1301 - Błąd silnika pompy ABS
- C1401 - Błąd silnika pompy ABS
Samochody, w których występowała część ATE MK20
- Audi A3, TT
- BMW E34, E36, E37, E38, E46, X3
- Fiat Brava, Bravo, Doblo, Doblo Cargo
- Ford Fiesta, Focus, Focus Turnier Maverick, Puma, Scorpio, Street Ka, Galaxy
- Jaguar XJ 8, XJR 8, XK 8
- Renault Laguna, Master, Twingo
- Seat Alhambra, Arosa, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
- Skoda Felicia, Octavia
- Volkswagen Bora, Caddy, Golf, Jetta, Lupo, New Beetle, Passat, Polo, Vento, Sharan
- Volvo 850, C70, S60, S80, V70
- Mercedes-Benz ML, M-KLASA, S-klasa, A-klasa
- Jeep Grand Cherokee
- Toyota Tundra
- Chrysler